JRD představuje nové logo. Vzniklo ve spolupráci se studiem Najbrt.

Studio Najbrt působí na českém i mezinárodním trhu již od roku 1994, soustředí se nejen na tvorbu firemní vizuální identity, vytváří i knihy, plakáty, výstavy, webové stránky nebo aplikace. Známé je například svou prací pro MFF Karlovy Vary či vytvořením ikonického loga pro město Ostrava.

„Novým logem a vizuální identitou otevíráme další etapu rozvoje JRD. Spolupráce se studiem Najbrt nám pomohla vizuálně vyjádřit naše hodnoty a vize s důrazem na inovativní a udržitelná řešení v našich oborech. Nové logo má zároveň symbolizovat ambice nadále posouvat hranice ve všech oblastech našeho působení, “ říká Jan Sadil, CEO společnosti JRD.

„Pro JRD jsme připravili výrazné sebevědomé logo s unikátním detailem v písmenu R, který vyjadřuje inovace a energetickou úspornost při stavbě domů. Zvolená barevnost odráží udržitelnost a spojení s přírodou, což je součástí aktivit a směřování všech firem JRD. Součástí logotypu je také symbol, který vše výše uvedené podtrhuje a je dalším prvkem vizuálního stylu společnosti,“ uvádí Aleš Najbrt, kreativní ředitel studia Najbrt